Sunday, March 25, 2012

your life, your choice

assalamualaikum...

aku tak tahu nak mulakan dengan ayat apa. aku terkedu, aku menangis. terkenang dosa silam. dan dosa sekarang. tapi, dengan menangis, kita takkan dapat mengubah takdir kita sendiri!! moga aku di ampunkan oleh Allah swt.

your life your choice. memang betul. kalau betul pilihan kita, insyaAllah kita akan selamat dunia akhirat. seperti aku, ia seperti melihat video bayangan diri aku sendiri. video ini adalah video yang menyedarkan kita. melewatkan solat, menipu tentang solat. aku mahu menjadi seperti Badar. dia sangat bertuah kerana pilihannya, TEPAT! semoga kita semua mendapat iktibar.

#your life, your choice

ALLAHUAKBAR!
ALLAHUAKBAR!
ALLAHUAKBAR!


buatlah pilihan yang tepat! semoga Allah berkat!



may Allah bless, insyaAllah:)

sekian, terima kasih.

No comments:

Post a Comment