Sunday, March 18, 2012

post ke-90

assalamualaikum...

saja je. tengok dashboard, dah ada 89 entry (termasuk yang saya saved as draft je). jadi, nak jugak menukar pangkal bilangan entry. kalau boleh, malam ni jugak nak buat 11 entry biar cukup seratus.

eh, lupa pulak.
hari ni hari lahir encik coklat 20 sen. saja aku tanak wish laa kawan. sebab rasanya besday dia 28 mac. tetibe hari ni. ke aku yang silap? entah. dan di sebabkan aku tak pasti, so, aku tanak wish.

untuk si dia, kawan perempuan yang paling saya sayang ; saya rasa macam awak dah mula lupakan saya je. ouh, mungkin perasaan saya je kot kan. awak penah lupa saya sekali. dan hari ni lagi sekali. tapi nak buat macam mana. saya tetap sayang awak:) sebab daripada saya ingat benda yang boleh buat kita benci atau sakit dengan seseorang tu, lebih baik saya kenang memori indah bersama awak:) kan3:)

untuk adik dan kakak2 tersayang ; awak balik dari oversea malam ni kan, saya nak jugak ole2! HAHAHA:) tak ada hadiah yang saya mahukan selain kepulangan awak bertiga dari sana dengan selamat. may Allah bless the flight and all the muslims:)

untuk kawan2 fb yang mungkin masih tak sedar kot ketiadaan saya di ukm lagi, jangan laa invite saya untuk event2 lagi. ada pulak yang rajin invite dinner kolej mereka. jangan ya! but thanks sebab still remember me:)

dari pukul 9 tadi nak tidur. tak jugak bangun dari depan mohd asusman (ada orang tu dah kawen dengan nur asusiah. lambat! lambat! aceriah tu curang. dah laa demand memanjang. welcome to the club asus sedunia!) aku ni. aduss!!

dahlah diyanaa ooii!

sekian dari saya:) terima kasih!

No comments:

Post a Comment