Thursday, March 1, 2012

lama tak menulis. rindu saya tak?

assalamualaikum....

macam poyo tak? HAHAHA. followers pun dua tiga kerat perasan je lebih kan.

okeh. malam ni rasa bless sangat. banyak benda baik happened. berkat kesabaran yang tinggi. chewah!


keluarga saya ; sehat semuanya. sibuk menjelang kenduri abang sulung 10 mac ni. *jemput datang ya. saya ni jenis yang segan nak menjemput orang senanya*

cik sahabat setia saya ; dia sihat. saya suka. dia hepi, saya berganda2 hepinya.

encik coklat 20 sen ; dia senyap. mungkin sebok.

sahabat terchenta ; *zombieunta* senyap nape? rinduuuu! eh, tadi chat sebentar bersama adik ku tersayang yang sangat sebok mengalahkan pm, poor u sis:)

ex-fac ; datang tau korang! kompem meriah rumah aku nanti!

followers atau penyinggah sebentar di blog saya ; terima kasih:) banyak2. may Allah bless u:)



*malaminisayabolehtidurlena.lihatwajahnyayangbelummandibuatsayasenyumsampaiketelinga.*

tengkiu Allah for everything:) I LOVE U WITH ALL MY LIFE:))))

Allahuakbar!

sekian, terima kasih.


No comments:

Post a Comment